Telewizja2018-08-02
7

Agata Młynarska przeprowadzi gruntowną metamorfozę rozwodników. „Eks-tra zmiana” jesienią w TVN Style

Agata Młynarska, fot. TVNAgata Młynarska, fot. TVN

W jesiennej ramówce TVN Style znajdzie się nowy program „Eks-tra zmiana”, w którym Agata Młynarska wraz ze specjalistami odmieni życie i otoczenie ludzi po rozstaniach. - Chcę pomóc uporać się ze wszystkimi złymi myślami, a zwłaszcza wizjami po „eks”, że życie jest już beznadziejne i skończone - komentuje dziennikarka.

W programie wezmą udział uczestnicy świeżo po rozstaniu lub rozwodzie, którzy chcą zacząć wszystko od nowa. W każdym odcinku eksperci pod okiem prowadzącej dokonają rewolucji w ich wyglądach, szafach i mieszkaniach, aby ułatwić odrzucenie wspomnień.

- Co trzecie małżeństwo w Polsce, niestety, rozwodzi się. Taka jest nieubłagana statystyka. Jedni powiedzą, że to straszne, a ja pomyślę: jest szansa na to, że może być lepiej. Wiem to z własnego doświadczenia - tłumaczy Agata Młynarska.

Uczestnicy przejdą gruntowną metamorfozę, a pomagać im będą m.in. architekt wnętrz, lekarz medycyny estetycznej, psycholog, fryzjer oraz stylista. Cały czas trwają castingi do programu. - Chcę pomóc uporać się ze wszystkimi złymi myślami po „eks”, a zwłaszcza z wizjami, że życie jest już beznadziejne i skończone. Możemy to zmienić - dodaje Młynarska.

Agata Młynarska twarzą TVN Style

W wyniku połączenia TVN i Discovery dziennikarka została twarzą i gwiazdą TVN Style, wesprze także nowe projekty programowe i biznesowe. Od września 2016 roku do czerwca 2018 roku Młynarska była dyrektor rozwoju kanału TLC (pochodzi on z portfolio Discovery). W latach 2013-2016 była związana z Telewizją Polską, gdzie współtworzyła i prowadziła program „Świat się kręci”.

Od 2006 do 2013 roku pracowała w Telewizji Polsat, była tam szefową zespołu nowych projektów oraz prowadziła programy w Polsacie i Polsat Cafe, a także koncerty i imprezy plenerowe. Wcześniej przez kilkanaście lat była związana z Telewizją Polską. Pracowała też jako redaktor naczelna magazynu „Skarb” dystrybuowanego w sieci drogerii Rossmann.

Przypomnijmy, że w wyniku integracji w kierowanym przez wiceprezesa TVN i Discovery Edwarda Miszczaka obszarze programowym wyodrębniono nowe jednostki, w tym jednostkę Lifestyle (TVN Style, TLC, Food Network, Travel Channel, HGTV i Discovery Life). Kieruje nią Małgorzata Łupina (zastępca dyrektora programowego TVN), która zarządza kanałami lifestylowymi wspólnie z Bartłomiejem Główczyńskim, który od 2013 roku jest szefem kanałów lifestylowych w Discovery.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym półroczu br. wyniósł 0,65 proc.

Autor:łb

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas