Internet2020-05-06
5

Agata Młynarska z nowym programem na Instagramie #agatasiekreci. "Wyjście poza stylistykę lifestylową"

Dziennikarka i prezenterka telewizyjna Agata Młynarska uruchomiła stały format na swoim Instagramie „#agatasiekreci”. Zaprasza w nim do rozmów gości i łączy się z widzami, którzy na żywo komentują i zadają pytania. Program jest emitowany codziennie wieczorami. - Zobaczyłam potencjał do wyjścia poza jego stylistykę stricte lifestylową. Postanowiłam wykorzystać go do zrealizowania pogłębionych wywiadów live z ciekawymi ludźmi - podkreśla Agata Młynarska.

W programie #agatasiekreci na Instagramie dziennikarki pojawią się m.in. Janina Ochojska, Maria Peszek, Qczaj, Beata Kozidrak, Kayah, Małgorzata Pieńkowska, Michał Szpak, Chris Niedenthal. Dotychczas udało się zrealizować już ok. 60 wywiadów, m.in. z Andrzejem Sewerynem, Danielem Olbrychskim, Henryką Krzywonos i Krystyną Jandą.

Live’y są emitowane codziennie od poniedziałku do piątku o godzinie 21.00. Część z programów trafiła także na kanał YouTube Agaty Młynarskiej.

Dziennikarka uzasadnia, że pomysł wziął się z faktu izolacji, która była efektem pandemii koronawirusa. - Wirus wszystkich nas pozamykał w domach, odizolował, pozmieniał priorytety, sprawił, że bardziej skupiamy się na sprawach istotnych. Stwierdziłam, że to dobry moment, by dotrzeć do ludzi, których opinie i przemyślenia mogą być dla innych inspiracją, ukojeniem, przesłaniem. Tak powstał pomysł na #agatasiekreci, program na żywo na Instagramie, realizowany od dnia ogłoszenia kwarantanny. Od idei do spotkania z pierwszym gościem minęła dosłownie chwila - opowiada Agata Młynarska w komentarzu przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl.

Według niej Instagram daje obecnie łatwe i intuicyjne narzędzia do nawiązania kontaktu z publicznością. - Zobaczyłam potencjał do wyjścia poza jego stylistykę stricte lifestylową. Postanowiłam wykorzystać go do zrealizowania pogłębionych wywiadów live z ciekawymi ludźmi. Intuicja mnie nie zawiodła, nieprawdopodobnie cieszę się z kolejnych spotkań i komentarzy widzów – stwierdza.

Program opiera się na pogłębionych rozmowach z ludźmi ze świata kultury, muzyki, kina, teatru czy mediów. Średnio ogląda go od 10 tys. użytkowników do nawet 100 tys. Jak wynika z naszych informacji, w najbliższych dniach wśród gości pojawią się: malarka i pisarka Hanna Bakuła; aktor Marcin Kudełka; psycholog Dorota Zawadzka czy Janina Ochojska - działaczka, założycielka Polskiej Akcji Humanitarnej oraz posłanka do Parlamentu Europejskiego IX kadencji.

Agata Młynarska nie wyklucza, że w przyszłości format może mieć również wymiar komercyjny. - Impulsem była sytuacja, w jakiej się znaleźliśmy. Sam program powstał z pasji, nie w celach komercyjnych. Oczywiście nie mogę tego wykluczyć, byłoby to więcej niż nierozsądne, gdyż partner daje poczucie bezpieczeństwa finansowego, zapewnia zaplecze organizacyjne czy marketingowe. Wiążą się z tym też jednak pewne ograniczenia, a ja chciałabym zachować niezależność. Ale nie wykluczam - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl.

Tytuł formatu #agatasiekreci nawiązuje do programu, który był emitowany w TVP1 od 2013 roku do 2016 roku.

Agata Młynarska jest związana z rynkiem telewizyjnym od 30 lat. Pracowała w TVP2, TVP1, Polsacie, TLC, a obecnie związana jest z TVN Discovery Polska. W swojej karierze produkowała programy, prowadziła konferencje, koncerty i gale, była redaktor naczelną miesięcznika "Skarb". Ostatnio prowadząca "Włącz zdrowie" w Discovery Life.

Autor:Nikola Bochyńska

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas