PR2018-10-19
8

Agata Papis-Maniecka dyrektorem marketingu w Kino Polska TV

Agata Papis-ManieckaAgata Papis-Maniecka

Agata Papis-Maniecka objęła funkcję dyrektor marketingu Kino Polska TV.

Papis-Maniecka odpowiada za komunikację marketingową i PR nadawcy oraz jego wszystkich kanałów (m.in.: naziemnych Stopklatka TV i Zoom TV; tematycznych Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV i Gametoon HD oraz kanałów z grupy FilmBox).  Raportuje bezpośrednio do Bogusława Kisielewskiego, prezesa zarządu Kino Polska TV.

Agata Papis-Maniecka przez ostatnich pięć lat pracowała w ITI Neovision, gdzie była odpowiedzialna za komunikację kanałów dziecięcych i lifestylowych z portfolio firmy. Wcześniej odpowiadała za marketing kanałów tematycznych m.in. w NBCUniversal i Viacomie.

W minionym półroczu Grupa Kino Polska TV osiągnęła wzrost przychodów ze sprzedaży o 9 proc. w skali roku do 64,4 mln zł. Zysk netto firmy zwiększył się w skali roku z 6,23 do 35,53 mln zł, do czego przyczyniło się głównie podwyższenie o 26,91 mln zł wyceny posiadanego dotychczas udziału Stopklatki.

 

 

 

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas