Telewizja2015-11-13
3

Agata Tadra szefem działu autopromocji Polsatu

Agata Tadra od listopada br. objęła stanowisko szefa działu autopromocji i oprawy antenowej Telewizji Polsat.

Tadra z działem autopromocji Polsatu jest związana od 2013 roku - była producentką spotów promocyjnych stacji.

- Po dwóch latach bliskiej współpracy z Agatą uznałam, że jest już gotowa do samodzielnego kierowania tym obszarem. Będzie odpowiedzialna za autopromocję i oprawę anteny głównej, jak i kanałów tematycznych - mówi nam Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, dyrektor pionu marketingu Telewizji Polsat, która ostatnio bezpośrednio kierowała działem autopromocji i oprawy antenowej.

Obok działu autopromocji w skład pionu marketingu Telewizji Polsat wchodzą działy promocji, public relations oraz badań i analiz.

Wcześniej Agata Tadra pracowała w Grupie TVN. Jest absolwentką Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, ukończyła również podyplomowe studia Organizacji Produkcji Filmowej i Telewizyjnej w Państwowej Wyższej Szkole Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi.  

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Polsatu w rynku w październiku br. wyniósł 12,88 proc.

Autor:pp

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas