Reklama2015-07-17
14

Agata zamiast Agata Meble

Sieć salonów Agata Meble zmienia logo i skraca nazwę. 18 salonów firmy w całym kraju będzie funkcjonowało pod nowym szyldem Agata, któremu towarzyszyć będzie graficzny symbol sofy. Za rebranding odpowiada agencja Opus B.

W najbliższym czasie każdy salon sieci Agata Meble zyska nowy szyld i odświeżoną identyfikację wizualną. Zmienione zostaną również wszystkie materiały informujące o ofercie sklepów.

Odświeżenie wizerunku marki to konsekwencja zmian, które już zaszły w salonach meblowych Agata. Meble pozostają w ich ofercie najważniejszym elementem, ale coraz większy udział mają akcesoria wnętrzarskie i dekoracyjne, czego potwierdzeniem jest skrócenie nazwy. Docelowo wszystkie produkty sprzedawane w salonach firmy mają posiadać wspólną markę Agata.

Koncept nowego logo został oparty na intensywnym czerwonym kolorze i czytelności nazwy, a swoim kształtem bezpośrednio nawiązuje do branży meblarskiej. Istotnym elementem identyfikacji wizualnej są też nowe motywy graficzne prezentujące komodę, lampę i sofę.

Zmiana logo w dotychczasowych 16 sklepach i wdrożenie nowej identyfikacji wizualnej w dwóch nowo otwieranych salonach to proces na wielu płaszczyznach obecnie wdrażany, który ma potrwać przez najbliższe miesiące. Następnie planowana jest kampania informacyjna skierowana bezpośrednio do klientów.

Autorem i wykonawcą koncepcji rebrandingu salonów Agaty jest agencja reklamowa Opus B, z którą firma współpracuje też przy realizacji spotów reklamowych.

Autor:km

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas