Agencja Reklamowa Advertiva przygotowała oraz zrealizowała proces relaunchingu marki "Ser wiedeński" firmy Ceko.
Na proces rewitalizacji marki składał się szereg działań marketingowych, Advertiva przygotowała nowy projekt opakowania, dokonując istotnych zmian w zakresie kolorystyki, sposobu przedstawiania produktu, itp. W okresie wprowadzenia nowego opakowania na rynek, dołączone zostały booklety z przepisami kulinarnymi, mającymi na celu prezentowanie nowych sposobów spożywania "Sera wiedeńskiego". Działania relaunchingowe wsparte zostały reklamą na billboardach. Do zadań agencji należało także wykonanie sesji fotograficznej na potrzeby projektowanych materiałów - czytamy w komunikacie.
Warto dodać, że nie jest to jedyne doświadczenie agencji w zakresie promocji reklamy produktów nabiałowych - Advertiva realizowała także działania BTL dla produktów marki Napoleon.
Ceko jest producentem serów, wiodącym produktem firmy jest ser typu ricotta, sprzedawany pod nazwą "Ser wiedeński".