PR2008-11-20
0

Agencja Double Brand autorem nowego wizerunku Biura Plus

Biuro Plus, ogólnopolska firma dostarczająca rozwiązania w zakresiefunkcjonowania biura, wybrała agencję Double Brand i powierzyła jejodświeżenie swojego wizerunku.

Do zadań Double Brand należało stworzenie nowego logotypu orazopracowanie key visuala (głównego motywu graficznego) dlamateriałów promocyjnych z ofertą Biura Plus (m.in. katalogproduktowy, strona www) oraz firmowych (wizytówki, koperty,listownik).

Biuro Plus wybierało nowy znak graficzny z ponad 100 propozycjiprzedstawionych przez różne agencje.

W nowym logotypie zachowana została podstawowa kolorystyka BiuraPlus (granat i czerwień) utożsamiana od lat z tą firmą. Projektygraficzne, które powstały na bazie nowego key visuala porządkująkomunikację Biura Plus. Wprowadzono między innymi kolorydefiniujące poszczególne grupy produktów oraz ikony informacyjneułatwiające poruszanie się po ofercie.

BIuro Plus

Autor:łk

Więcej informacji:Biuro Plus, Double Brand

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas