Właśnie rusza kolejna kampania społeczna przygotowana przez AgencjęReklamową Goahead. Tym razem na rzecz transplantacji.
Celem kampanii jest stworzenie przyjaznej atmosfery wokół tejproblematyki oraz promocja dawstwa narządów - żywego ipośmiertnego, czyli po pierwsze zachęcenie odbiorców reklam dopodpisania tzw. "oświadczenia woli" (zgody na przeszczep narządówpo śmierci) i po drugie do odwiedzenia stron www.przeszczep.pl i poszerzeniaswojej wiedzy na temat dawstwa.
Kampania potrwa cały rok i będzie miała wiele odsłon. AgencjaGoahead przygotowała trzy linie projektów, aby dotrzeć ze swoimprzesłaniem do jak największej liczy osób. Wykorzystane zostanątakże różne media: outdoor, prasa, radio i telewizja. Największenasilenie kampanii przypadnie na luty i marzec 2008 roku.
Kampania powstała na zlecenie Stowarzyszenia Życie PoPrzeszczepie. Patronatem objęła ją Małżonka Prezydenta RP PaniMaria Kaczyńska oraz Ministerstwo Zdrowia. Ponadto kampanięwspierają: TVN, RMF FM, Rzeczpospolita, Przekrój, Clear Channel,Roche i Wyeth. Partnerami kampanii są: Fundacja Urszuli Jaworskiej,www.krewniacy.pl i PolskaUnia Medycyny Transplantacyjnej.
Projekty przygotował team kreatywny Goahead: ZofiaMazurkiewicz-Oszczepalińska i Agnieszka Rejdych (art directorzy)oraz Wojciech Panasiuk (copywriter). Poprzednia kampania społecznaGoahead powstała na zlecenie Amnesty International i dotyczyłaprzemocy wobec kobiet.