Reklama2014-03-21
2

Agencja Heart & Brain będzie pracować dla UPC

Agencja Heart & Brain wygrała zorganizowany przez operatora UPC Polska przetarg na obsługę reklamową. W sumie w postępowaniu brało udział siedem agencji.

UPC Polska nie ujawnia, jakie jeszcze agencje zaproszono do przetargu, ani na jak długo podpisana została umowa z firmą Heart & Brain.

Od maja ub.r. operator współpracował z agencją Directors, ale współpraca ta miała charakter projektowy. Wcześniej, przez kilka lat dla UPC na stałe pracowała agencja DraftFCB (obecnie FCB Warsaw), która odpowiadała za kreację serii reklam z Katarzyną Pakosińską.

Sieć UPC Polska na koniec ub.r. miała 1 436 600 abonentów (więcej na ten temat).

Autor:pp

Więcej informacji:Heart & Brain, UPC

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas