Reklama2013-04-19
7

Agencja LiquidThread wchodzi do Polski za Strawberry Branded Content Strategies

Należąca do grupy Starcom MediaVest agencja branded kontentowa LiquidThread wchodzi na Polski rynek, zastępując Strawberry Branded Content Strategies. Firmą nadal kierować będzie Beata Bacieczko.

Strawberry Branded Content Strategies działa od sześciu lat. Agencja pracuje dla kilkudziesięciu klientów, m.in. T-Mobile, Samsunga, Coca-Cola Poland Services, Kraft Foods Polska, Grupy Allegro, Avon Polska, Deichmanna i ZT Kruszwica. W ub.r. zrealizowała ponad 20 różnego rodzaju projektów.

Po zmianie nazwy na LiquidThread agencja i dołącza do grupy ponad dwudziestu oddziałów LiquidThread działających na najważniejszych rynkach na świecie. LiquidThread w skali międzynarodowej pracuje m.in. dla Samsunga, Coca-Coli, Microsoftu i Kraft Foods. W ub.r. agencja na całym świecie ok. 400 projektów.

Firmą nadal będzie kierować Beata Bacieczko, która z grupą Starcom MediaVest jest związana od ośmiu lat. - Dzięki wiedzy i wsparciu sieci LiquidThread będziemy mogli już wkrótce zaoferować naszym klientom innowacyjne strategie obejmujące tworzenie formatów i programów kreowanych na potrzeby marek. Ważnym kierunkiem rozwoju LiquidThread Polska będzie również poszerzenie spektrum kanałów komunikacji, w których realizujemy nasze projekty, o ogromny obszar mediów interaktywnych - zapowiada Bacieczko.

LiquidThread Polska będzie, tak jak dotychczas Strawberry Branded Content Strategies, blisko współpracować z zespołami klienckimi i innymi agencjami działającymi w grupie w Starcom MediaVest.

Autor:tw

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas