Reklama2008-09-10
0

Agencja S4 dla Gatta Cottoline

Agencja reklamowa S4 przygotowała cykl eventów promującychnajnowszą, jesienno-zimową kolekcję dla dzieci Gatta Cottoline.Imprezy, które odbywają się w galeriach handlowych, w 6 miastach wPolsce, kierowane są do najmłodszych i ich rodziców.

Agencja reklamowa S4 nawiązała współpracę z marką GattaCottoline przy działaniach eventowych oraz towarzyszących imaktywnościach PR. Efektem tej współpracy jest cykl imprezpromocyjnych, który zaczął się 30 sierpnia i potrwa do 20września.

Odbywają się one w galeriach handlowych, w największychmiastach w Polsce: Łodzi, Gdańsku, Warszawie, Krakowie, Lublinie,Gliwicach. Przestrzenie w centrach są aranżowane na dziecięcepokoje, których ściany tworzy galeria zdjęć dzieci autorstwaJustyny Steczkowskiej.

Ideą projektu jest zainteresowanie mam i dzieci linią GattaCottoline oraz przybliżenie im wspólnych działań Gatty i jejambasadorki - Justyny Steczkowskiej.

Agencja reklamowa S4 odpowiada za pomysł kreatywny orazorganizację eventów we wszystkich lokalizacjach oraz wsparcie PR,skierowane głównie do mediów lokalnych w każdym z miast.
Ze strony klienta, za nadzór nad realizowanymi działaniamiodpowiada Małgorzata Barton - marketing manager. Po stronie S4 zaprojekt odpowiadają: Agnieszka Widurska - event manager, Anna Arak- event specialist oraz Monika Bieda - PR manager.

Autor:kk

Więcej informacji:Gatta Cottoline, S4

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas