PR2006-03-29
0

Agencja Strategiczna Tomorrow 'rozwija skrzydła'

Direct Fly powierzyło kompleksowe stworzenie marki i jej strategii agencji Tomorrrow.

Pierwszym etapem kampanii launchowej były konferencje prasowe w 6 polskich miastach: Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Bydgoszczy, Gdańsku i Warszawie.

Tomorrow zajmuje się także kompleksową obsługą marketingową nowych regionalnych linii lotniczych Direct Fly.  Już dzisiaj ruszy kampania internetowa, a wkrótce radiowa i prasowa. W przyszłości projekt Direct Fly to także działania promujące nowe połączenia i markę regionalnego przewoźnika na Ukrainie, w Niemczech i Danii.

„ Strategia to nasze główne pole działania, jednak doświadczenie jakie dotychczas zdobyliśmy pozwala nam na dowolne rozszerzanie działalności, wedle potrzeb naszych  klientów”- mówi Tomasz Graszewicz – Head of Strategy w Tomorrow.

Za koncept marki odpowiedzialna jest Dagmara Tomala – Head of Concept w Tomorrow, a strategią marketingową projektu zarządza Graszewicz.

W lutym Tomorrow zmieniło siedzibę. Teraz biuro znajduje się przy ulicy Puławskiej 12/3, w zabytkowej kamienicy.

„ Nowa siedziba bardzo nam odpowiada, ale jeśli dynamika wzrostu agencji utrzyma się, musimy powoli zacząć myśleć o kolejnej przeprowadzce. Uważam, że najważniejszy jest komfort pracy. Siedziba musi mieć swój charakter. Często przekłada się on na atmosferę pracy” – mówi General Manager Tomorrow– Maciej Strzębicki.

Tomorrow cały czas powiększa grono swoich konsultantów. W ciągu ostatnich dwóch miesięcy agencja podwoiła zatrudnienie. Teraz to już 12 młodych specjalistów z praktycznie wszystkich obszarów marketingu, reklamy i public relations.

Autor:kk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas