PR2014-05-18
0

Agencja Tabasco w sieci Global One Communication

Na rynku pojawiła się międzynarodowa sieć niezależnych agencji public relations - Global One Communication. Dołączyła do niej polska agencja Tabasco Media Communications.

Sieć została stworzona dla klientów, którzy chcą korzystać z wielu usług bez ponoszenia kosztów współpracy z dużymi agencjami. Firmy tworzące GOC (wraz ze swoimi agencjami partnerskimi) oferują klientom globalny zasięg kampanii.

W skład Global One Communication wchodzą agencje: Oxygen (Francja), dimoso (Wielka Brytania), Alpha & Omega (Niemcy), LVT (Beneluks), AEM Press (Portugalia), Seigradi (Włochy), 121 (Hiszpania) i Tabasco Media Communications (Polska).

- Główną zaletą sieci GOC jest fakt, że w toku naszej wieloletniej, nieformalnej współpracy wszystkie agencje stworzyły zgrany zespół. W efekcie dysponujemy już doskonałymi referencjami od klientów, z którymi mieliśmy przyjemność pracować. Każda agencja partnerska wie, że jej wyniki jako jednostki reprezentują standard całej sieci. Nasi klienci otrzymują korzyści w postaci doskonałej wiedzy na temat lokalnych rynków docelowych oraz szybkiego czasu realizacji - mówi Katarzyna Kapłon, właścicielka agencji PR Tabasco.

Autor:łb

Więcej informacji:Tabasco, sieć agencji

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas