Reklama2009-04-23
0

Agencje reklamowe i media obwiniane o kryzys

Zdaniem 66 procent Amerykanów przynajmniej w pewnym stopniuodpowiedzialność za obecny kryzys gospodarczy ponoszą agencjereklamowe, gdyż spowodowały one, że ludzie kupowali rzeczy, naktóre tak naprawdę nie było ich stać.

Z badania przeprowadzonego przez firmę Harris Interactivewynika, że jeśli chodzi o odpowiedzialność za kryzys, niedaleko ztyłu za agencjami reklamowymi są także media.

59 procent respondentów wskazało tutaj na media drukowane, takiejak prasa codzienna i czasopisma, 56 procent na internetowe serwisyinformacyjne, 55 procent na programy typu talk-show w telewizji iradiu, 54 procent na programy informacyjne w telewizjach kablowych,a 53 procent na programy informacyjne w telewizjach sieciowych ilokalnych.

Co ciekawe, aż 46 procent badanych przynajmniej w pewnym stopniuza kryzys obarcza winą swoją rodzinę i znajomych.

Badanie Harris Interactive pokazało również różnice wiekowe wewskazywaniu odpowiedzialnych za kryzys. Respondenci w wieku conajmniej 55 lat częściej winili agencje reklamowe i wspomnianemedia, podczas gdy osoby w wieku od 18 do 34 lat bardziej ochoczowskazywali na rodzinę i znajomych.

Badanie zostało przeprowadzone drogą internetową między 31 marcaa 1 kwietnia bieżącego roku na reprezentatywnej grupie 2.220dorosłych mieszkańców USA.

źródło: Marketing Charts

Autor:km

Więcej informacji:kryzys

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas