Telewizja2016-03-10
20

„Agent - Gwiazdy” śledzi 1,9 mln widzów. TVN liderem w grupie komercyjnej

fot. tvnfot. tvn

Nowy reality-show TVN „Agent - Gwiazdy” ogląda średnio 1,87 mln osób, o 90 tys. mniej niż miało nadawane rok temu w tym pasmie „Prawo Agaty”. TVN w czasie emisji formatu jest drugi w całym rynku i pierwszy w grupie 16-49.

„Agent - Gwiazdy” na antenie TVN pokazywany jest we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 23 lutego br. Średnia widownia trzech dotąd pokazanych odcinków reality-show wyniosła 1,87 mln osób, co przełożyło się na 13,59 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 17,41 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię przyciągnął pierwszy odcinek formatu, który śledziło średnio 1,92 mln widzów.

Oglądalność programu odcinek po odcinku

Zobacz tabelę

Nadawana rok temu w paśmie „Agenta”  siódma edycja serialu „Prawo Agaty” miała o 90 tys. widzów więcej  - jej pierwsze trzy odcinki oglądało średnio 1,96 mln osób, a ich udział w grupie 4+ wynosił odpowiednio 14,16 proc. Niższy niż w przypadku „Agenta” był udział serialu w 16-49, który wyniósł tylko 14,28 proc. (zobacz te dane).

TVN w paśmie nadawania reality-show „Agent - Gwiazdy” jest wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajmuje TVP2 z udziałem na poziomie 19,36 proc., nadająca w tym czasie kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”. Za TVN plasują się: Polsat (9 proc.; film fabularny i pierwsze dwa odcinki „Powiedz Tak!”) oraz TVP1 (3,59 proc.; też film fabularny, a także pierwsze dwa odcinki „Warto rozmawiać”).

Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej TVN jest liderem, a dalej plasują się Dwójka, Polsat i Jedynka.

Widownia produkcji na tle konkurencji

Zobacz tabelę

„Agent - Gwiazdy” to reaktywowana wersja pierwszego reality-show w Polsce, który TVN nadawał w 2000 roku. W programie występuje 14 gwiazd, które wykonują różne zadania, próbując wytypować tytułowego „Agenta”, psującego im szyki. Produkcja zrealizowana została w Republice Południowej Afryki przez firmę Jake Vision, a prowadzi ją Kinga Rusin.

W lutym br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 10,79 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(20)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas