Prasa2018-10-25
6

Agnieszka Anielska wiceszefową porównywarek Grupy Bauer Media ds. strategii i rozwoju

Agnieszka AnielskaAgnieszka Anielska

Agnieszka Anielska awansowała w Grupie Bauer Media na nowo utworzone stanowisko wiceprezesa pionu porównywarek internetowych ds. strategii i rozwoju. W firmie pracuje od trzech lat, wcześniej była związana m.in. z Grupą ZPR Media i G+J Polska.

- Głównym zadaniem Agnieszki jest poszukiwanie możliwości wzrostu poprzez rozwój organiczny i akwizycje, a także partnerstwa. Będzie również tworzyć i wdrażać strategię dla pionu OCP (online comparison platforms, czyli porównywarek internetowych - przyp.). Agnieszka ma nie tylko szeroką wiedzę z dziedziny porównywarek, ale także doświadczenie transakcyjne i sukcesy w dziedzinie rozwijania biznesu. Jej kariera biznesowa obejmuje także projekty związane  z transformacją i restrukturyzacją - opisuje Bjoern Lander, globalny szef porównywarek internetowych w Grupie Bauer Media.

Na nowym stanowisku Agnieszka Anielska będzie podlegać właśnie Bjoernowi Landerowi.

Anielska pracuje w Grupie Bauer Media od jesieni 2015 roku. Poprzednio kierowała działem rozwoju nowego biznesu dla rynków Europy Środkowej i Wschodniej.

Przedtem przez kilka lat pracowała w założonym przez siebie agregatorze usług urodowych Probello, Była też jednym z partnerów-założycieli projektu cyfrowej gotówki Billon.

W latach 2004-2012 Agnieszka Anielska pracowała w Grupie ZPR Media jako prezes spółek Murator i Time. Wcześniej była dyrektor zarządzającą G+J Polska (obecnie Burda International Polska). Ponadto pracowała w firmie farmaceutycznej Novartis i była konsultantem w firmie Ernst&Young.

Autor:tw

Więcej informacji:Agnieszka Anielska, Bauer Media

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas