Prasa2014-08-13
4

Agnieszka Borzym dyrektorem zarządzającym „Wprost Biznes”. „Rozwój tygodnika”

Agnieszka BorzymAgnieszka Borzym

Agnieszka Borzym została dyrektorem zarządzającym elektronicznego magazynu „Wprost Biznes” (Platforma Mediowa Point Group). To nowo utworzone stanowisko.

Borzym odpowiada za strategię „Wprost Biznes”, określenie jego grup docelowych oraz za współpracę z partnerami biznesowymi i mediowymi.

- Moim celem jest rozwój tygodnika „Wprost Biznes”. Chcę doprowadzić do sytuacji, gdy po wydanie elektroniczne będą sięgali nie tylko menadżerowie czołowych polskich spółek, ale wszyscy zajmujący się biznesem. Pragnę, by ten tygodnik stał się wiodącym opiniotwórczym magazynem we wszystkich kwestiach biznesowych - mówi Agnieszka Borzym. - Jednocześnie doświadczenia związane z rozwojem pierwszego e-magazynu w Grupie PMPG będą mogły być wykorzystane w innych tytułach Grupy - dodaje.

Agnieszka Borzym od 13 lat jest związana z rynkiem mediów. W przeszłości pracowała w m.in. w Wydawnictwie Westa-Druk, wydawcy tytułów „Angora”, „Mobile Internet” i „F1 Racing”. Jest ekspertem rynku mediów i komunikacji marketingowej. Ukończyła studia doktoranckie na Uniwersytecie Warszawskim.

„Wprost Biznes” to ukazujący się od końca marca br. tygodnik gospodarczy dostępny wyłącznie w formie e-wydania. Zawiera najważniejsze informacje ekonomiczne z Polski i zagranicy (więcej na ten temat).

Autor:pp

Więcej informacji:Agnieszka Borzym, Wprost Biznes, PMPG

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas