Reklama2013-10-08
5

Agnieszka Chylińska z Agnieszką Dygant reklamują Formułę Unlimited w Play (wideo)

Nową gwiazdą reklamową Play została Agnieszka Chylińska. W kampanii promującej Formułę Unlimited - przygotowanej przez firmy Grandes Kochonos, OTO Film, Plej i MediaCom Warszawa - występuje obok Agnieszki Dygant.

Kampania z udziałem Agnieszki Chylińskiej reklamuje Formułę Europa Unlimited, a z udziałem Agnieszki Dygant - Formułę 4.0 Unlimited.

Obie te taryfy - wprowadzone przez Play w połowie września - obejmują nielimitowane połączenia w Play i do innych sieci, a Formuła Europa Unlimited - także nielimitowane wiadomości do wszystkich sieci, połączenia na numery stacjonarne i odbieranie połączeń w roamingu w Unii Europejskiej (zobacz szczegóły).

We wcześniejszych reklamach Formuły Unlimited wystąpiły inne gwiazdy reklamowe Play: Kuba Wojewódzki i Magdalena Różczka (obejrzyj te spoty) oraz Krzysztof Hołowczyc i Michał Żebrowski, którzy reklamowali oferty dla firm (obejrzyj to).

Dla Agnieszki Chylińskiej to debiut w kampanii Play. Reklamy z nią udziałem nawiązują do jej niedawnego wizerunku niepokornej wokalistki rockowej - zgodnie ze sloganem „F…K the Limits”. Co ciekawe, przez ostatnie miesiące Chylińska wystylizowana na matkę i panią domu promowała ubezpieczenia zdrowotne oferowane przez Aviva Polska (przeczytaj więcej i zobacz spot).

Akcja reklamowa Play obejmuje telewizję, radio, prasę, internet, outdoor oraz punkty sprzedaży. Kreację kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, spoty wyreżyserowane przez Tadeusza Śliwę wyprodukował dom produkcyjny OTO Film, materiały BTL przygotowała agencja Plej, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas