Radio2022-10-07
7

Jest nowa szefowa Agencji Promocji Polskiego Radia. Wcześniej pracowała w PFN

Agnieszka Dydycz nie jest już dyrektorką biura promocji i realizacji projektów w Polskiej Fundacji Narodowej. W środę została szefową promocji Polskiego Radia.

- Od 5 października dyrektorem Agencji Promocji Polskiego Radia jest Agnieszka Dydycz - informuje nas Monika Kuś, rzeczniczka spółki. Jak dodaje, jej zastępcą jest Ewa Michalak, która od marca zarządzała tą komórką.

Stało się to po tym, gdy Maciej Radkiewicz po ośmiu miesiącach przestał być dyrektorem Agencji Promocji Polskiego Radia. Jak ustaliliśmy, odwołała go ze stanowiska prezes Polskiego Radia Agnieszka Kamińska.

To kolejna zmiana w tym tygodniu na tak wysokim stanowisku w Polskim Radiu. Jak już informowaliśmy, w poniedziałek (3 października) powołano nowego dyrektora biura technologii. Został nim Krzysztof Mierzwa, który wcześniej pracował w Eurozecie i Grupie RMF.

Średnie wynagrodzenie w Polskim Radiu: 8,9 tys. zł brutto

W ub.r. Polskie Radio zanotowało wzrost przychodów o 2,4 proc. do 354,31 mln zł i spadek wyniku netto z 16,12 mln zł zysku do 19,91 mln zł straty. Wpływy reklamowe zwiększyły się o 1 proc. do 41,38 mln zł, przy czym o ile Jedynka zanotowała wzrost o 52 proc., o tyle Trójka - spadek o 30 proc.

Na koniec ub.r. nadawca zatrudniał etatowo 1 320 osób, o 11 więcej niż rok wcześniej. Średnie wynagrodzenie brutto wynosiło 8,9 tys. zł brutto, po wzroście rok do roku o 500 zł. Dziennikarze zarabiali przeciętnie 11,7 tys. zł, a menedżerowie wyższego szczebla - 17,5 tys. zł.

Polskie Radio spodziewa się, że w br. przy 318,2 mln zł wpływów i 380,4 mln zł kosztów operacyjnych zanotuje 63,6 mln zł straty, ponad trzy razy więcej niż przed rokiem. Jeśli nadawca w przyszłym roku nie otrzyma rekompensaty abonamentowej, jego strata sięgnie 187 mln zł.

Autor:ram

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas