Telewizja2010-06-22
26

Agnieszka Frykowska poprowadzi „Przystanek laska”

Agnieszka Frykowska poprowadzi reality-show „Przystanek laska”, które będzie emitowane latem w Polsat Play. W programie weźmie udział osiem kobiet, które zostaną zamknięte w apartamencie. Ich życie będą śledzić kamery.

W czasie pobytu w reality-show uczestniczki będą musiały sprawdzić się w różnych zadaniach np. w tańcu scenicznym czy malowaniu ciała. Kobiety będą na bieżąco oceniać się nawzajem i same zdecydują, która z nich wygra. Nagrodą dla zwyciężczyni show będzie kontrakt na prowadzenie  programu w jesiennej ramówce Polsat Play.

Specjalną rolę w „Przystanku laska” przewidziano dla Agnieszka Frykowskiej, w przeszłości uczestniczki reality-shows „Big Brother” i „Bar”, a obecnie współprowadzącej magazyn „Lub czasopisma” w Tele 5. Będzie ona pojawiać się w apartamencie jako swoisty łączniki uczestniczek ze światem zewnętrznym, będzie ich też informować ich o kolejnych zadaniach. Do apartamentu mają przychodzić także  goście, w tym mężczyźni.

Jacek Kaczyński, dyrektor Polsat Play w rozmowie z Wirtualnemedia.pl podkreśla, że program będzie miał wyłącznie rozrywkowy charakter. - „Przystanek laska” będzie lekkim, przyjemnym, może nawet nieco erotyzującym reality-show. Będzie to coś dla facetów, którzy chcieliby włączyć telewizor w wakacje i obejrzeć ładne, chodzące głównie w bikini, kobiety– tłumaczy nam Kaczyński. W typie prezentowanej rozrywki program będzie zbliżony do nadawanego kiedyś w Polsacie reality-show „Amazonki”.

Zmontowane odcinki „Przystanku laska” będą emitowane w Polsat Play od poniedziałku do środy o 20.00 począwszy od 5 lipca br. Dodatkowo w soboty po 23.00 zaplanowano wydania z materiałami nieco bardziej odważnymi. Program liczyć ma 30 odcinków.
 
„Przystanek laska” jest polskim formatem wymyślonym przez Jacka Kaczyńskiego i realizatorów. Za produkcję wykonawczą reality-show odpowiada wchodząca w skład ATM Grupy spółka Grupa Filmowa Baltmedia (producent m.in. „Ojca Mateusza” dla TVP 1). Program realizowany będzie we Wrocławiu.

W maju br. średni udział w rynku kanału Polsat Play wyniósł 0,2 proc. (dane Nielsen Audience Measurement).

Autor:Patryk Pallus

KOMENTARZE(26)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas