Internet2022-01-14
22

Agnieszka Gajzler dyrektorką media product & business growth w Wirtualnej Polsce

Agnieszka Gajzler (fot. materiały prasowe)Agnieszka Gajzler (fot. materiały prasowe)

Agnieszka Gajzler dołączyła do zespołu do Wirtualnej Polski (Wirtualna Polska Media). Objęła stanowisko dyrektora media product & business growth. Będzie odpowiadać za strategię i rozwój portfolio produktu mediowego.

Gajzler skupi się na wyznaczaniu kierunków strategii i działań marki w kluczowych obszarach produktowych. Będzie też usprawniać badania i analizy w ich obrębie. Raportuje do Marcina Malickiego, dyrektora obszaru Media & Subscriptions Product, który od stycznia dołączył do zespołu zarządzającego Wirtualnej Polski Media.

„Agnieszka to fantastyczna ekspertka, pełna energii i pasji. Digital marketingiem zajmuje się od czasu, kiedy stawiał on w Polsce swoje pierwsze kroki. Jej bogate doświadczenie w branży będzie ogromną wartością dla rozwoju naszych produktów. Ponadto to osoba, która swoim stylem pracy i komunikacji doskonale pasuje do zespołu. Bardzo się cieszę na naszą współpracę” – mówi Marcin Malicki.

Czytaj też: Wydawczyni strony głównej Alicja Lipińska rozstaje się z Wirtualną Polską

Agnieszka Gajzler ma 19-letnie doświadczenie w branży mediowej i marketingowej. Specjalizuje się w obszarze digital, w tym w rozwoju produktów i usług, marketingu, tworzeniu treści oraz modeli biznesowych. Ostatnie trzy lata pracowała w TVN Media, gdzie odpowiadała za strategię i rozwój Grupy TVN Discovery w nowych obszarach digital.

Wcześniej związana była z Dentsu Aegis Network, gdzie m.in. współzarządzała i odpowiadała za digitalizację domu mediowego Carat, rozwijała produkty własne z zakresu analityki, contentu w ramach Dentsu oraz zarządzała pionem international social media spółki Isobar. Członkini zarządu International Content Marketing Forum. Prezeska Stowarzyszenia Content Marketing Polska.

W grudniu, jak wynika z badania Mediapanel, strony i aplikacje Grupy Wirtualna Polska miały 20,88 mln użytkowników, co przełożyło się na 70,3 proc. zasięgu.

Portal Wirtualna Polska był w grudniu najczęściej cytowanym medium w Polsce, jak wynika z raportu Instytutu Monitorowania Mediów.

Autor:jsx

KOMENTARZE(22)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas