Prasa2021-01-28
3

Zmiana naczelnej „Dobrego Wnętrza”: Agnieszka Gruszczyńska-Hyc za Iwonę Ławecką-Marczewską

Agnieszka Gruszczyńska-Hyc, fot. materiały prasoweAgnieszka Gruszczyńska-Hyc, fot. materiały prasowe

Agnieszka Gruszczyńska-Hyc została nową redaktor naczelną magazynu „Dobre Wnętrze” (ZPR Media), zastępując na tym stanowisku Iwonę Ławecką-Marczewską, która odeszła z wydawnictwa.

Gruszczyńska-Hyc została nową redaktor naczelną magazynu „Dobre Wnętrze”. Będzie łączyła nową funkcję ze stanowiskiem redaktor naczelnej innego pisma wydawcy - „M jak Mieszkanie”.

"Łączenie kompetencji zespołów redakcyjnych online i offline"

Agnieszka Gruszczyńska-Hyc będzie także w dalszym ciągu kierowała serwisem Urzadzamy.pl, zaś takie łączenie kompetencji zespołów redakcyjnych online i offline - jak podkreśla wydawca - jest kolejnym etapem strategii szerokiego udostępniania jakościowych treści zróżnicowanym grupom odbiorców.

- Możliwość planowania spójnych działań w magazynie luksusowym, popularnym i w internecie otwiera przed nami nowe możliwości rozwoju. Obszar „Premium” w serwisie Urzadzamy.pl,  wsparty  kompetencjami  redakcji „Dobrego  Wnętrza”, pozwoli  nam  dotrzeć precyzyjnie do użytkowników zainteresowanych tematyką wnętrz i designu - komentuje Agnieszka Gruszczyńska-Hyc.

Nowa redaktor naczelna jest związana z rynkiem mediów architektonicznych i wnętrzarskich od 2001 r. W 2011 roku objęła funkcję redaktor naczelnej magazynu „M jak Mieszkanie”, a w 2017 roku także  - serwisu Urzadzamy.pl. Jest jurorem w wielu konkursach projektowych, bierze udział w branżowych debatach dotyczących wnętrz i przestrzeni mieszkalnej.

Ławecka-Marczewska od listopada 2007 roku w ZPR Media

Iwona Ławecka-Marczewska odeszła z Grupy ZPR Media z którą była związana od listopada 2007 roku. Przez dziewięć lat pełniła funkcję zastępcy redaktor naczelnej miesięcznika „Dobre Wnętrze”. W latach 2001-2007 pracowała w miesięczniku „Dom & Wnętrze”. Publikowała także m.in. w „Muratorze”, „Wysokich Obcasach”, „Warsaw Voice” i „Życiu Warszawy”. Od stycznia 2017 roku szefowała miesięcznikowi „Dobre Wnętrze”.

Spółka ZPR Media po zbyciu aktywów prasowych i książkowych, na czele z „Super Expressem”, innej firmie z grupy zanotowała w 2019 roku duże spadki przychodów i kosztów oraz 33,75 mln zł zysku netto. 

Z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP” opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w maju 2020 roku sprzedaż ogółem miesięcznika „Dobre Wnętrze” wyniosła 6 670 egz.

Autor:jk

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas