Reklama2008-10-07
0

Agnieszka Maciąg ambasadorem kampanii 'Rama wspiera WFP'

Unilever Polska, pod patronatem marki Rama, realizuje ogólnopolskąkampanię wizerunkowo-edukacyjną pod hasłem "Rama wspiera WFP -Uśmiech pełną buzią". Twarzą kampanii jest Agnieszka Maciąg.

W ramach współpracy z UN World Food Programme, największą naświecie organizacją humanitarną niosącą pomoc w zakresie żywienia,marka Rama wspiera projekt, który ma na celu dostarczenie jaknajwiększej ilości posiłków dla dzieci szkolnych w Kenii. Zakreację oraz opracowanie koncepcji działań ATL i BTL odpowiadaagencja IQ Marketing.

Ambasadorem kampanii została modelka Agnieszka Maciąg. WizerunekMaciąg pojawia się w reklamach prasowych, jej głos zostałwykorzystany w spocie radiowym i TV. Dodatkowo, jako ambasadorakcji, weźmie czynny udział w programie edukacyjnym "Smak zdrowia",skierowanym do uczniów klas pierwszych.

Kampania rozpoczęła się akcją advertorialową o charakterzeedukacyjnym w prasie kobiecej i ogólnopolskiej. Zostanie równieżwsparta spotem radiowym i TV. W ramach działań BTL od październikaw punktach sprzedaży dostępne będą materiały POS i opakowaniapromocyjne Ramy Classic 500g i Multivita 500g. W wybranych sieciachhandlowych planowane są również akcje typu tailor made.

Działaniami PR zajmuje się agencja Multi Communications.

Kampania trwa do końca roku.

Autor:łk

Więcej informacji:Agnieszka Maciąg, Rama, WFP

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas