Reklama2013-10-10
6

Agnieszka Radawiec szefem komunikacji marketingowej w UPC Polska

Agnieszka Radawiec została nowym dyrektorem komunikacji marketingowej sieci kablowej UPC Polska. Zastąpiła na tym stanowisku Joannę Izdebską, która odchodzi z firmy.

Radawiec odpowiedzialna będzie za definiowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej marki UPC oraz jej produktów, a także za zarządzanie wizerunkiem UPC. Podlegać będzie bezpośrednio Grzegorzowi Esz, członkowi zarządu i dyrektorowi marketingu UPC Polska.

Agnieszka Radawiec ostatnio pracowała jako dyrektor komunikacji marketingowej w spółce Eurozet. Wcześniej przez wiele lat związana była z Grupą Euro RSCG Poland i Euro RSCG 4D, gdzie współtworzyła oraz wdrażała strategię komunikacji i promocji m.in. dla takich marek jak Orange, Telekomunikacja Polska, PKO BP i Grupa PZU.

 

Autor:pp

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas