Internet2022-08-04
51

Szefowa Pudelka rozstaje się z Wirtualną Polską

Agnieszka Rowicka (fot. Maciej Stanik)Agnieszka Rowicka (fot. Maciej Stanik)

Agnieszka Rowicka w środę przestała pełnić funkcję menadżerki ds. rozwoju serwisów showbizowych Wirtualnej Polski, odpowiedzialnej m.in. za serwisy Pudelek.pl i Vibez.pl - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Jej obowiązki przejął tymczasowo szef obszaru technologii redakcji WP Marcin Bartnicki.

Informację o rozstaniu potwierdza sama Rowicka. - Za mną trzy bardzo intensywne lata pracy w Wirtualnej Polsce. Nadszedł czas na zmiany. Przede mną nowe wyzwania, o których jeszcze nie mogę mówić. Zespoły redakcyjne Pudelka i Vibeza zostają w dobrych rękach i wierzę, że przed nimi same sukcesy - zaznacza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl.

- Agnieszka Rowicka dzisiaj przestała pełnić funkcję menadżerki ds. rozwoju serwisu Pudelek. Jej obowiązki przejął tymczasowo Marcin Bartnicki, szef obszaru technologie w redakcji Wirtualnej Polski - mówi Michał Siegieda, dyrektor komunikacji korporacyjnej i PR WP. Firma nie odpowiedziała na nasze pytanie, z czyjej inicjatywy i z jakich powodów doszło do rozstania.

Agnieszka Rowicka pracowała wcześniej w Plotku

Rowicka nowo wówczas utworzone stanowisko menadżerki ds. rozwoju serwisów showbizowych w WP objęła w maju 2019 roku. Wcześniej pracowała w Agorze. W 2015 roku została redaktor naczelną serwisu Plotek.pl, a od marca do września ub.r. jako szefowa redakcji rozrywkowych Gazeta.pl odpowiadała za wyniki witryn Kultura.gazeta.pl i Buzz.gazeta.pl. Opracowywała również formaty wideo Plotka na YouTubie.

Marcin Bartnicki naczelnym obszaru technologie jest od marca 2021 roku, wcześniej był m.in. rzecznikiem prasowym Instytutu Badań Edukacyjnych. W latach 2017-2019 pracował w PMPG. Z WP był już w przeszłości związany w latach 2010-2017, m.in. jako reporter serwisu Wiadomości, kierownik serwisu Historia i redaktor serwisu Opinie.

Jak wynika z badania Mediapanel, w maju br. Pudelek.pl miał 7,55 mln użytkowników i 25,25 proc. zasięgu, użytkownicy spędzali tam średnio 28 minut i 37 sekund. Sekcja showbiznesowa o2.pl (również należy do WP) miała wtedy 7,56 mln użytkowników, 25,28 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 56 sekund średniego czasu korzystania.

Autor:jsx

KOMENTARZE(51)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas