PR2012-12-03
1

Agnieszka Szlaska odchodzi z Wydawnictwa Zwierciadło, zastąpiła ją Katarzyna Kosek

Agnieszka Szlaska, dyrektor promocji i PR w Wydawnictwie Zwierciadło, odchodzi z firmy. Od 3 grudnia br. jej obowiązki przejęła Katarzyna Kosek.

- Rozstajemy się za porozumieniem stron - mówi nam Agnieszka Szlaska. Powodów swojej decyzji nie komentuje, nie zdradza też dalszych planów zawodowych.

W Wydawnictwie Zwierciadło Szlaska pracowała od 2007 roku. Zarządzała działaniami promocyjnymi i PR-owi dla wszystkich tytułów spółki, odpowiadała też za komunikację korporacyjną. Była inicjatorką projektu Akademia Zwierciadła. W przeszłości Szlaska była dyrektorem promocji pism luksusowych w Wydawnictwie Bauer i szefem promocji AWR „Wprost”.

Katarzyna Kosek związana jest z branżą wydawniczą od 11 lat. Przez ostatnie dziewięć lat pracowała w Agorze. Przez ostatnie dwa lata pełniła tam obowiązki zastępcy dyrektora marketingu pionu czasopism. W latach 2001-2003 w G+J odpowiadała za marketing tytułów „Claudia” i „Rodzice”. Ukończyła Wydział Zarządzania i Marketingu w Szkole Głównej Handlowej.

Wydawnictwo Zwierciadło jest wydawcą magazynów „Zwierciadło” i „Sens”, wydaje też książki.

Autor:pp

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas