Prasa2011-03-08
0

Agnieszka Wierzbicka-Baxter odpowiada za klientów biznesowych w G+J

Wydawnictwo G+J Polska od marca br. utworzyło niezależny dział Corporate Media, który zajmować się będzie usługami wydawniczymi dla klientów biznesowych. Jego szefem została Agnieszka Wierzbicka-Baxter.

Dział Corporate Media będzie odpowiadać za przygotowywanie takich, obecnych w portfolio G+J, tytułów custom publishing jak “Kaleidoscope”, “Business Traveller Poland”, “Place for Dance”, “Coaching”, “Śledczy” oraz “Katalog Itaka&Gala”. Będzie też odpowiadać za sprzedaż w nich reklam. Komórka oferować będzie też rozwiązania dla klientów związane z książkami i obszarami komunikacji multimedialnej (mobile & iPAD, strony www, media społecznościowe oraz intranet).

Dyrektorem G+J Corporate Media jest Agnieszka Wierzbicka-Baxter, wcześniej szef sprzedaży i rozwoju biznesu G+J Polska. W zespole pracują też Aneta Nowakowska jako zastępca dyrektora ds. strategii i rozwoju (wcześniej p.o. dyrektora działu badań i analiz G+J), Olga Sztąberska jako project manager (wcześniej project manager w Norman-Benett). Zespół wspierać będzie asystentka zarządu Magdalena Świć, oddelegowana do tego projektu w roli junior project managera.

W strukturze działu utworzone zostało biuro reklamy G+J Corporate Media, którym kieruje Anna Karasińska, dotychczas dyrektor działu reklamy "Moje Mieszkanie". W skład zespołu wchodzą też: Anna Dembska, Ewa Kuchta oraz Monika Łodej.

W chwili obecnej G+J oferuje usługi Corporate Media w 11 krajach. Poza Polską są to Francja, Austria, Chiny, Włochy, Hiszpania, Chorwacja, Słowenia, Serbia, Holandia, Niemcy.

Autor:pp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas