Reklama2011-09-06
1

Agora ruszyła z agencją SociAll

Działalność rozpoczęła agencja SociAll oferująca usługi w mediach społecznościowych. Należącą do Agory firmą kieruje Patrycja Matul.

SociAll proponuje klientom przygotowanie i realizację strategii obecności i komunikacji w mediach społecznościowych, w tym tworzenie i moderowanie profili marek, oraz działania z zakresu marketingu szeptanego. Agencja oferuje też tworzenie dedykowanych blogów i serwisów, aplikacji na serwisy społecznościowe oraz aplikacji mobilnych. Ponadto firma realizuje audyty optymalizacyjne, analizy i badania marek w sieci oraz szkolenia z zakresu mediów społecznościowych.

Za rozwój i zarządzanie SociAll odpowiada Patrycja Matul, która w Agorze pracuje od ponad sześciu lat, wcześniej m.in. jako kierownik ds. rozwoju w agencji SearchLab i brand manager portalu Wyborcza.pl. - W Agorze od dawna realizujemy projekty w mediach społecznościowych, dzięki czemu mamy wieloletnie doświadczenie i wsparcie doradców strategicznych - przekonuje Patrycja Matul.

Ekspertami SociAll są osoby z kluczowych stanowisk w pionie internetowym Agory, m.in. dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketingu Michał Kreczmar, dyrektor ds. rozwoju i badań Krzysztof Mikulski, dyrektor wydawniczy ds. serwisów ogłoszeniowych Anna Podkowińska, wiceprezes sieci reklamowej Business Ad Network Jarosław Śliżewski oraz szef portalu Gazeta.pl i dyrektor marketingu Grupy Gazeta.pl Paweł Wujec. Agencja współpracuje też z blogerami: Maciejem Budzichem, Kominkiem, Arturem Kurasińskim, Grzegorzem Marczakiem i Pawłem Tkaczykiem.

SociAll realizuje obecnie kilka kampanii i prowadzi rozmowy z kolejnymi firmami. Wśród klientów agencji są m.in. ING Życie, Toyota, Ford, Muzeum Śląskie, Deutsche Bank i BNP Parobas.

Autor:tw

Więcej informacji:SociAll, Patrycja Matul

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas