Reklama2009-01-15
0

Air France i KLM reklamują wyprzedażowe odchudzanie cen

Linie lotnicze Air France i KLM reklamują prasie i interneciewspólną promocję cenową. Oferta dotycząca lotów do 83 miast naświecie promowana jest pod hasłami "Odchudzamy ceny" i "Superwyprzedaż".

Rozpoczęta 14 stycznia kampania linii lotniczych Air France iKLM reklamuje wprowadzaną przez nie wspólnie promocję cenową naloty do 83 miast na całym świecie. Atrakcyjność oferty obejmującejpołączenia do połowy czerwca, z której można skorzystać do 2lutego, podkreślają hasła "Odchudzamy ceny" (Air France) i "Superwyprzedaż" (KLM).

airfrance

Akcja prowadzona jest w prasie codziennej ("Gazeta Wyborcza","Dziennik", "Rzeczpospolita") i internecie (m.in. Gazeta.pl,Interia.pl, Wirtualna Polska, Onet.pl).

Adaptację kampanii zaplanowanej do początku lutego przygotowałyagencje reklamowe EURO RSCG (dla Air France) i Leo Burnett ( dlaKLM), a zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG Media PlanningGroup.

Autor:tw

Więcej informacji:Air France, KLM

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas