Reklama2004-08-06
0

Akcja "Głęboki Oddech"

On Board PR opracowuje strategię komunikacyjną programu walki z jedną z najgroźniejszych chorób układu oddechowego, na którą rocznie umiera ponad 2,5 mln osób

Firma On Board Public Relations przygotowała strategię komunikacyjną Ogólnopolskiego Programu Społecznego "Głęboki Oddech". Kampania ma charakter profilaktyczno-edukacyjny i została zainicjowana przez Polskie Towarzystwo Ftyzjopneumonologiczne.

Program, który współrealizuje On Board PR składa się z wielu elementów, wśród których najważniejsze to m.in. bezpłatne badania spirometryczne i konsultacje specjalistyczne.
Wagę problemu, z którym postanowili zmierzyć się organizatorzy kampanii potwierdzają przeprowadzone w ramach programu badania opinii publicznej TNS OBOP. 94% Polaków nie wie, że Przewlekła Obturacyjna Choroba Płuc jest choroba śmiertelną.

Podstawowe cele rozpoczętej kampanii to zwiększenie w świadomości społeczeństwa istnienia POCh i jej niebezpiecznych dla zdrowia skutków oraz edukacja na temat ogromnego znaczenia, jakie ma diagnostyka i wcześnie rozpoczęte leczenie.

Agencja On Board PR przygotowała strategię działań komunikacyjnych związanych z projektem oraz zajęła się obsługą medialna kampanii. W akcję, która swym zasięgiem obejmie całą Polskę, włączyło się wiele instytucji i mediów. Patronat medialny nad programem "Głęboki Oddech" objęli m.in. Wprost, Poradnik Medyczny, Lek w Polsce, Praktyka i Klinika Medyczna. Parterem kampanii jest firma farmaceutyczna Adamed.

Polskie Towarzystwo Ftyzjopneumonologiczne powstało w 1934 r., zrzesza wybitnych naukowców - pneumonologów. Do najważniejszych celów Towarzystwa należy rozwijanie wiedzy oraz podnoszenie poziomu naukowego i kwalifikacji zawodowych lekarzy pilmonologów oraz dbałość o właściwe warunki zawodu ftizjopneumonologa.

Autor:

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas