Reklama2014-04-02
2

„Akcja na Rio” z Brazylijkami w kampanii piwa Warka (wideo)

Ruszyła akcja promocyjna piwa Warka (Grupa Żywiec), w której można będzie wygrać wakacyjny wyjazd do Rio de Janeiro. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy Just, The Digitals, Opus Film, MediaVest i Rots PR.

Kampania Warki zaczęła się przed tygodniem od emitowanego w telewizji i internecie spotu teaserowego, w którym piękne Brazylijki żaliły się, że w tym roku w Rio nie będzie polskiej ekipy. To aluzja do niezakwalifikowania się naszej piłkarskiej reprezentacji, której sponsorem jest Warka, na tegoroczny mundial w Brazylii. Uruchomiono też serwis pocieszbrazylijki.pl, na którym można było starać się wirtualnie pomóc dziewczynom.

We wtorek pod hasłem „Akcja na Rio” wystartowała właściwa odsłona kampanii. Obejmuje konkurs, w którym na stronie akcjanario.pl należy opisać, co oryginalnego wspólnie ze swoją ekipą chce się zrobić w Rio, a następnie zbierać głosy na swój pomysł poprzez Facebooka i maile. Nagrodą główną jest wakacyjny wyjazd dla czterech osób do Rio de Janeiro.

Akcja, zaplanowana na dwa miesiące, jest prowadzona w telewizji i internecie (m.in. serwisy społecznościowe i YouTube). Kreację reklam przygotowała agencja Just, produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Opus Film, aktywności w internecie realizuje agencja The Digitals, media zaplanował i kupił dom mediowy MediaVest, a za działania public relations odpowiada agencja Roots PR.

Autor:tw

Więcej informacji:Warka, Grupa Żywiec

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas