Telewizja2005-02-09
0

Akcja promocyjna Autocomu

'Miesiąc z' to nowa akcja promocyjna sieci Autocom

 'Miesiąc z…' to nowa akcja promocyjna przygotowana przez Autocom, dostawcę usług telewizji kablowej oraz szerokopasmowego dostępu do Internetu w Krakowie, wraz z wybranymi kanałami telewizyjnymi dostępnymi w ofercie firmy.

Ideą akcji ma być zachęcenie potencjalnych odbiorców do zapoznania się z ofertą programową Autocom.

W lutym br. na stronach internetowych Autocom oraz na kanale Autocom Info będzie gościć jedna z najpopularniejszych stacji muzycznych w Polsce - Viva polska. Oprócz dużej ilości ciekawych materiałów informacyjnych na temat oferty programowej kanału, na stronach „Miesiąc z …Viva polska” znajdzie się wiele materiałów multimedialnych oraz konkursy dla abonentów z bardzo atrakcyjnymi nagrodami.

- 'Miesiąc z…' z założenia ma być akcją cykliczną – powiedział Dariusz Grądek, dyrektor marketingu i sprzedaży Autocom. - Co miesiąc jeden z nadawców, którego kanał wchodzi w skład oferty telewizyjnej Autocom, będzie miał możliwość zaprezentowania się mieszkańcom Krakowa, przede wszystkim abonentom Autocom oraz zachęcenia do częstszego oglądania konkretnej stacji, przeprowadzania ankiet konsumenckich.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas