Reklama2005-08-03
0

Akcja promocyjna Blend-a-med

Ogólnopolska akcja promocyjna pasty do zębów Blend-a-Med Whitening Impressions.

Promocja odbywa się od 22 lipca w 125 hipermarketach na terenie całej Polski i trwa sześć tygodni.

Każda osoba, która w czasie trwania akcji kupi pastę Blend A Med z serii Whitening Impressions wraz z dowolną szczoteczką i zgłosi się z paragonem do punktu promocyjnego w hipermarkecie, otrzyma specjalne własne zdjęcie - z powiększonym uśmiechem - naprawdę "od ucha do ucha". Dodatkowo można wziąć udział w konkursie, w którym nagrodą jest roczny zapas pasty Blend A Med. Whitening Impressions.

Eskadra Promarket odpowiedzialna jest za kreację, realizację oraz koordynację akcji. Jest to kolejny projekt realizowany dla P&G.

Autor:masz

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas