Prasa2012-09-05
2

„Aktivist” bez lokalnych wkładek. Wydawca stawia na internet

Wydawnictwo Valkea Media likwiduje lokalne wkładki do bezpłatnego lifestylowego miesięcznika „Aktivist”. Jesienią zacznie się on ukazywać się w jednej wersji. Wydawca udostępnił też wydanie na iPada i pracuje nad aplikacją mobilną.

Obecnie do „Aktivista” w każdym z siedmiu miast, w którym się ukazuje, dołączana jest lokalna wkładka prezentująca kalendarium wydarzeń dziejących się w tym mieście. Zmieni się to jesienią (wydawca nie podaje jeszcze konkretnego miesiąca). Wtedy „Aktivist” zacznie mieć tylko jedną wersję wydania. - W nowej, bardziej czytelnej formie zaprezentujemy starannie wyselekcjonowane wydarzenia każdego miesiąca z największych miast Polski - tłumaczy redaktor naczelna magazynu Sylwia Kawalerowicz.

- Chcemy żeby nasz czytelnik jednak korzystał z naszej strony aktivist.pl, gdzie jest kompletne kalendarium - dodaje w rozmowie z nami Maja Duczyńska, menedżer ds. informacji miejskiej i promocji w Valkea Media - Pracujemy nad tym, żeby powstała aplikacja mobilna „Aktivista” z kalendarzem, gdyż wszystko wskazuje na to, że to smarfony przejmują rolę informatorów - informuje.

Wydawca ostatnio udostępnił też wydanie magazynu na iPada. Zawiera ono także teksty i zdjęcia, które nie znalazły się w wersji papierowej tytułu. Wydanie ściągnąć można za darmo ze strony ipad.aktivist.pl

W związku z likwidacją wkładek, podstawowa objętość „Aktivista” zwiększy się z 32 do co najmniej 56 stron.

„Aktivist” dystrybuowany jest w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Trójmieście, Łodzi oraz w Katowicach. Jak podaje wydawca, nakład pisma wynosi 120 tys. egz.

Autor:pp

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas