Reklama2012-04-01
0

Akzo Nobel wprowadza nowe programy lojalnościowe

Ruszyły dwa nowe programy motywacyjno-sprzedażowe kierowane do sprzedawców i dystrybutorów produktów firmy Akzo Nobel - marek Dulux, Nobiles, Sadolin i Hammerite. Podstawą programów, które przygotowała agencja Albedo, jest platforma komunikacyjna „Akzopedia - Portal Ekspertów“.

Pierwszy z programów lojalnościowych to „Premia dla Eksperta“, którego główną grupą docelową są sprzedawcy pracujący w sklepach z produktami Akzo Nobel. Zostaną oni nagrodzeni kartami pre-paid, bonami i voucherami za wzrost dystrybucji oraz ukończenie e-learningu. Drugim programem motywacyjnym jest „Golden Expert“, skierowany do właścicieli sklepów. Za zwiększenie wzrostu sprzedaży uczestnicy programu wyjadą do Meksyku, Hiszpanii i Węgier, a także zostaną nagrodzeni sztabkami szwajcarskiego złota inwestycyjnego.

Komunikacji programów lojalnościowych towarzyszy starterpack oraz folder informacyjny przekazywany zaproszonym do udziału uczestnikom.

Oba programy w formie osobnej zakładki są dostępne na platformie "Akzopedia - Portal Ekspertów", która pozwala na prowadzenie symultanicznych działań w różnych kanałach dystrybucji. Oferuje także możliwość zarządzania informacją kierowaną do różnych grup użytkowników. Zadaniem platformy jest budowanie trwałych relacji z uczestnikami rynku, tworzenie społeczności profesjonalistów branży farb, organizacja i prowadzenie szkoleń, a także udostępnienie kompendium wiedzy o produktach Akzo Nobel.

Za przygotowanie i implementację działań lojalnościowych dla Akzo Nobel, a także przebudowę portalu Akzopedia i zbudowanie platformy zarządzania materiałami POS odpowiada agencja Albedo. Prowadziła ona już działania lojalnościowe dla Akzo Nobel od 2009 roku, a po rocznej przerwie we współpracy w wyniku wygranego przetargu wróciła do obsługi producenta farb.

Autor:km

Więcej informacji:Akzo Nobel

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas