Reklama2007-07-31
0

Albedo wzmacnia szeregi

Do zespołu poznańskiej agencji Albedo Marketing dołączyło siedemnowych osób. Zasilone zostały działy: client service, fulfillmentoraz kreacji.

Joanna Fabisz, która objęła stanowisko Graphic Designer,dotychczasowe doświadczenia zdobywała w agencjach Soul and Mind,Strongform oraz V&P. Pracowała przy projektach dla takichklientów jak: Lidl, Zielona Budka, Scandinavian Tobacco, Nivea orazEra.

Nową osobą w kreacji jest także Łukasz Matusz - również GraphicDesigner - trafił do Albedo z agencji reklamowej Fresh, gdzieodpowiedzialny był za kreację dla Nestle Pacyfic, Nivea orazJutrzenki.

W dziale fulfillment na stanowisku Fulfillment and ProductionExecutive rozpoczął pracę Łukasz Fidych. Przed przyjściem doAlbedo studiował na Wyższej Szkole Bankowej oraz w Sydney naAustralia Catholic University na kierunku MBA General.

Nowy Account Executive - Jakub Skitek - szlify accounckiezdobywał w innych poznańskich agencjach, w których zajmował sięobsługą m.in. takich marek jak Wrigley oraz Nivea. W Albedo będzieodpowiedzialny za projekty związane z nowym klientem - firmąRamirent.

Na stanowiskach Junior Account Executive do zespołu Albedodołączyły trzy studentki Akademii Ekonomicznej w Poznaniu: IzabelaMaziuk, Karolina Mackiewicz oraz Gosia Kłys. Do ich zadań należywsparcie zespołów obsługujących takich klientów Albedo jak: Henkel,Indesit oraz Philips Lighting.

Autor:

Więcej informacji:Albedo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas