Reklama2011-10-18
3

„Ale urwał!” i „Na żarty. Na serio” w kampanii Serenady (wideo)

Trwa kampania reklamowa serów żółtych Serenada produkowanych przez SM Spomlek. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Serenada. Na żarty. Na serio.” - przygotowały firmy Grupa Eskadra, Eskadra Opcom i Starcom.

Głównymi bohaterami reklam serów żółtych Serenada są „czarne dziury”, które wprowadzają humor do wizerunku tej marki. Hasłem przewodnim kampanii jest „Serenada. Na żarty. Na serio.”, a w spocie telewizyjnym znajduje się odwołanie do słynnego memu internetowego „Ale urwał! Ale to było dobre!”.





Reklamy Serenady pokazują, że dzięki tym serom codzienny posiłek może stać się radosnym czasem w gronie rodzinnym. Akcja jest skierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 25-54 lat.



Kampania trwa przez cały październik, obejmując telewizję (m.in. spoty w TVN, TVP 2, TVP 1 i Polsacie, sponsoring „Kawy czy herbaty?”), prasę oraz internet (spoty w Ipli przy "Hotelu 52", "Szpilkach na Giewoncie" i "Must be the Music" oraz w TVN Playerze przy "Kuchennych rewolucjach", "Mam talent", "Ugotowanych" i "Prosto w serce"). Kreacją i produkcją reklam zajęła się Grupa Eskadra, działania w internecie prowadzi należąca do niej agencja Eskadra Opcom, a media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Serenada, SM Spomlek

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas