PR2021-10-11
4

Aleksandra Rosiak szefową departamentu komunikacji i mediów w PZPN, odchodzi Janusz Basałaj

Aleksandra Rosiak, fot. K. Kuczyk Forum/TVPAleksandra Rosiak, fot. K. Kuczyk Forum/TVP

Nowym dyrektorem departamentu. komunikacji i mediów w Polskim Związku Piłki Nożnej została Aleksandra Rosiak. Poprzednio tę funkcję pełnił Janusz Basałaj, natomiast Rosiak pracowała w Sieci Badawczej Łukasiewicz, a wcześniej w Telewizji Polskiej.

Aleksandra Rosiak na stanowisko dyrektora departamentu komunikacji i mediów została powołana w sobotę przez zarząd Polskiego Związku Piłki Nożnej. Na posiedzeniu mianowano też trzech innych dyrektorów, odpowiadających za obszary stricte sportowe.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Z PZPN rozstaje się właśnie Janusz Basałaj, który stanowisko dyrektora departamentu komunikacji i mediów oraz szefa komisji mediów i komunikacji pełnił od końcówki 2012 roku, przez dwie kadencje Zbigniewa Bońka jako prezesa.

W komunikacie PZPN podano, że Basałaj rozwiązał umowę za porozumieniem stron.

Aleksandra Rosiak w TVP, Agorze i Sieci Badawczej Łukasiewicz

Wiosną br. Aleksandra Rosiak została dyrektorem departamentu komunikacji i PR oraz rzecznikiem prasowym Sieci Badawczej Łukasiewicz.

Zarządzała pionem odpowiedzialnym m.in. za kształtowanie i realizację całościowej polityki informacyjnej w zakresie budowania pozytywnych relacji z mediami, liderami opinii, obecność w internecie i mediach społecznościowych oraz komunikację wewnętrzną Łukasiewicza. Ponadto nadzorowała działania promocyjne, budowanie wizerunku i zarządzanie marką Sieci Badawczej Łukasiewicz.

Wcześniej przez 14 lat była związana z mediami. Przez ponad dekadę pracowała w Telewizji Polskiej, prowadziła programy w TVP1 (m.in. „Kawa czy herbata?”), TVP2 („Pytanie na śniadanie”), TVP Info i TVP Polonia. Na początku ub.r. zaczęła współpracę z Radiem TOK FM (Grupa Radiowa Agora), prowadziła cykl „Pierwsze śniadanie w TOK-u”.

Aleksandra Rosiak ukończyła studia z zakresu stosunków międzynarodowych na Uniwersytecie Wrocławskim.

Zmiany w PZPN po wybraniu nowego prezesa

Na początku września z PZPN odeszli Maciej Sawicki (był sekretarzem generalnym) i dyrektor ds. marketingu i sponsoringu Agniezka Prachniak. Oboje dołączyli do zespołu Kanału Sportowego, Sawicki został prezesem, a Prachniak - dyrektorem ds. rozwoju biznesu.

W połowie września dyrektorem ds. marketingu i sponsoringu w PZPN został Grzegorz Stańczuk, poprzednio związany z Ekstraklasą.

W połowie sierpnia na prezesa PZPN został wybrany Cezary Kulesza, wygrał głosowanie z Markiem Koźmińskim (obaj poprzednio byli wiceprezesami związku).

Autor:tw

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas