PR2014-02-14
1

Aleksandra Wiśniewska, Agnieszka Sewruk i Aleksandra Żyłka awansują w 24/7Communication

Aleksandra Wiśniewska objęła stanowisko junior account managera, a Agnieszka Sewruk i Aleksandra Żyłka awansowały na stanowisko account executive w agencji 24/7Communication.

Aleksandra Wiśniewska, związana z 24/7Communication od 2011 roku, objęła stanowisko junior account managera. Odpowiada za realizację prac dla Wizz Air oraz Lotte Wedel, a na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za dalszy rozwój tych klientów. Wcześniej pracowała również dla firm Procter & Gamble, Kruk, Nutricia i Mattel.

Agnieszka Sewruk i Aleksandra Żyłka awansowały na stanowisko account executive. Sewruk od 2013 roku wspiera działania dla McDonald’s Polska, Comma Oil i Promedica24. Na nowym stanowisku będzie odpowiadała za samodzielną realizację projektów dla tych klientów.

Żyłka pracuje w 24/7Communication również od 2013 roku. Wcześniej wspierała działania prowadzone dla firmy Procter & Gamble. Na nowym stanowisku odpowiadać będzie za działania komunikacji zintegrowanej dla produktów z portfolio dotychczasowego klienta, ze szczególnym uwzględnieniem marek Lenor, Duracell i Ariel.

 

Autor:km

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas