Reklama2014-01-31
0

Alicja Bachleda-Curuś bajkowo wypromuje Kraków za granicą

Alicja Bachleda-Curuś w reklamie Krakowa, Paweł Krawczyk/krakow.pl Alicja Bachleda-Curuś w reklamie Krakowa, Paweł Krawczyk/krakow.pl

Władze miejskie Krakowa najprawdopodobniej jeszcze tej zimy rozpoczną działania promujące miasto na rynkach zagranicznych. W spocie reklamowym wystąpiła Alicja Bachleda-Curuś, a jego produkcją zajęła się firma Alvernia Studios.

Jak mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Katarzyna Fiedorowicz-Razmus z Wydziału Informacji, Turystyki i Promocji Miasta Krakowa, koszt realizacji spotu zamknął się w kwocie 548 246 zł brutto. Urząd wciąż nie podjął decyzji, na jakich rynkach i w jakich mediach reklama będzie emitowana. Film wciąż jest w fazie produkcji.

Akcja spotu nawiązuje do bajki o Kopciuszku (w tej roli Alicja Bachleda-Curuś). Zdjęcia kręcono m.in. na rynku głównym, na zamku w Pieskowej Skale i w teatrze im. Juliusza Słowackiego.

Będzie to kolejna kampania prezentująca walory turystyczne naszego kraju. Niedawno Polska Organizacja Turystyczna rozpoczęła akcję reklamową na rynkach azjatyckich, głównie chińskim i japońskim, w której również wykorzystano wizerunek Krakowa (pisaliśmy o tym tu).

Z kolei pod koniec ubiegłego roku do kampanii promującej Kraków i region Małopolski zaangażowano Karola Paciorka i Włodka Markowicza (twórców vloga Lekko Stronniczy) oraz aktora Piotra Cywrusa.

Autor:jj

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas