PR2017-03-21
0

Aliganza Fashion Agency w SERMO

Aliganza Fashion Agency dołączyła do SERMO - globalnej sieci zrzeszającej agencje komunikacji działające w sektorze marek luksusowych i lifestyle.

Sieć SERMO została założona w 2009 r. przez brytyjską agencję Talk PR. Obecnie zrzesza 17 niezależnych, lokalnych agencji komunikacji, z biurami w 22 miastach, w 18 krajach (m.in. z Nowego Jorku, Singapuru, Brazylii, Chin).

Przynależność Aliganzy do SERMO łączy się z przejściem procesu weryfikacji oraz spełnieniem międzynarodowych kryteriów dotyczących m.in. współpracy tylko z wykwalifikowanymi specjalistami z sektora luksus i lifestyle. Członkiem SERMO można zostać tylko poprzez zaproszenie.

Autor:km

Więcej informacji:Aliganza Fashion Agency, SERMO

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas