Z początkiem maja 2010 agencja Aliganza rozpoczęła współpracę z włoskimi markami Intimissimi i Calzedonia.
Agencja odpowiedzialna będzie za obsługę PR oraz prezentację marek w showroomie, a także kontakty z mediami i koordynację eventów.
Z początkiem maja 2010 agencja Aliganza rozpoczęła współpracę z włoskimi markami Intimissimi i Calzedonia.
Agencja odpowiedzialna będzie za obsługę PR oraz prezentację marek w showroomie, a także kontakty z mediami i koordynację eventów.
„Taniec z Gwiazdami 14” hitem Polsatu, show zyskał 590 tys. widzów
MUX testowy firmy Polsatu może działać do marca 2025 roku
Kolejna awantura na Radzie Programowej Polskiego Radia. Wniosek o odwołanie Suskiego
"Fakty" najdroższe w cenniku reklamowym TVN
Cyfrowy Polsat rekordowo tani na giełdzie. Ubyło 16 mld zł wyceny
Kanał Sportowy z większymi wpływami. Borek, Pol i Smokowski dostali mniej z zysku