Reklama2019-07-19
10

Dziennikarz w stylu Mariusza Maxa Kolonko reklamuje konto w Alior Banku bez kosztów przewalutowania (wideo)

W ramach internetowej odsłony kampanii Konta Jakże Osobistego w Alior Banku emitowany jest spot z dziennikarzem kojarzącym się z Mariuszem Maxem Kolonko. Za przygotowanie i realizację całej akcji odpowiadają firmy marketingowe PZL, Film Produkcja, Televisor, Juice Sound i Mets.

W spocie dziennikarze nadaje relację z centrum Nowego Jorku, mówiąc z zabawnie angielskim akcentem i wtrąceniami z tego języka. Opowiada przede wszystkim o tym, że posiadacze Konta Jakże Osobistego w Alior Banku mogą teraz płacić w 152 obcych walutach bez kosztów przewalutowania.

Jako przykład podaje mężczyznę kupującego właśnie hot-doga z ulicznego stoiska. Na koniec przedstawia się jako Tomasz Tom Kowalski.

 

Reklama kojarzy się z relacjami Mariusza Maxa Kolonko z czasów, gdy był korespondentem Telewizji Polskiej w USA (pełnił tę funkcję od początku lat 90. do 2005 roku).

Ta stylistyka została też wykorzystana w emitowanych dekadę temu reklamach firmy ubezpieczeniowej Liberty Direct z udziałem Kolonki.

 

Nowy spot Alior Banku to część kampanii prowadzonej od ponad miesiąca, jej telewizyjna odsłona jest oparta na spocie z kobietą podróżującą taksówkami i mężczyzną w charakterystycznym dla banku meloniku i garniturze.

Za kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa PZL, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mets. Spot telewizyjny wyreżyserował Kot Przybora, produkcją zajął się dom produkcyjny Film Produkcja, postprodukcją - Televisor, a udźwiękowieniem - Juice Sound.

Autor:tw

KOMENTARZE(10)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas