Reklama2017-09-21
3

Alior Bank zmienia reklamy: nowa ikonka melonika, pracownicy w nowocześniejszych strojach (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa Alior Banku utrzymana w nieco zmienionej koncepcji kreatywnej. W pierwszej odsłonie promowana jest aplikacja mobilna, a w drugiej - reklamowane będzie Konto Jakże Osobiste. Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy PZL i Maxus.

Odświeżona komunikacja Alior Banku łączy tradycyjne elementy, na których bank opierał swoje dotychczasowe działania promocyjne, takie jak postacie w melonikach oraz sformułowanie „wyższa kultura”. W kampanii promowane jest wprowadzone właśnie nowe hasło główne banku: „Wyższa kultura. Bank nowości”.

Nowymi elementami w reklamach są m.in. ikona melonika, przy pomocy której klient w razie potrzeby w stanie przywołać panią lub pana w meloniku, funkcjonujących wyłącznie w świecie cyfrowym. Obie te postaci, tak jak wcześniej będące symbolami Alior Banku, został uwspółcześnione: dalej są eleganckie, ale dodano im odrobinę ekstrawagancji i dystyngowanego luzu, co ma odzwierciedlać mniej sformalizowane relacje klient - bank.

W pierwszym spocie z kampanii reklamowane są nowe opcje w aplikacji mobilnej Alior Banku, m.in. usługa skanowania faktur. W kolejnym promowane będzie Konto Jakże Osobiste.

Akcja obejmuje przede wszystkim telewizję, internet (m.in. współpraca z influencerami) oraz oddziały Alior Banku (niestandardowe projekty witryn).

Kreacją kampanii przygotowała agencja PZL, która niedawno w efekcie przetargu obroniła obsługę reklamową Alior Banku. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Maxus.

Autor:tw

Więcej informacji:Alior Bank

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas