Internet2011-12-27
4

„Alle drogo na allego?” – clicXS porównuje się z Allegro

Serwis aukcji odwróconych clicXS.com rozpoczyna kampanię pod hasłem „Alle drogo na allego?”. Nawiązuje w niej do podwyżek wprowadzonych niedawno na Allegro.

Ruszająca właśnie kampania clicXS przypomina o opłatach, które muszą ponosić użytkownicy Allegro, w reklamach - zapewne z obawy przed roszczeniami prawnymi - nazywanego allego. Akcja nawiązuje w ten sposób do wprowadzonego niedawno na Allegro nowego cennika dla sprzedających (więcej na ten temat), który wywołał dużo negatywnych opinii u użytkowników (więcej o ich reakcjach).

- Wszystkie opłaty za wystawienie na sprzedaż przedmiotów, które ponoszą sprzedawcy, i tak na koniec zostaną pobrane z kieszeni kupujących! clicXS mówi temu dość! Internet musi pozostać najtańszym kanałem dystrybucji towarów - deklaruje Tomasz Kułakowski, prezes clicXS. - Dlatego zapewniamy wszystkich, że na naszym portalu nie ma żadnych ukrytych opłat! Wystarczy zaledwie 2,49 zł, aby odkryć cenę każdego produktu i obniżyć ją o 1 zł, a wówczas można go od razu kupić - opisuje.

Przypomnijmy, że clicXS - oparty na mechanizmie aukcji odwróconych - został uruchomiony w lipcu br. (więcej o starcie serwisu). Obecna kampania - zaplanowana do 20 stycznia - obejmuje strony obsługiwane przez sieć afiliacyjną Netsales. Reklamy na potrzeby akcji przygotował wewnętrzny dział graficzny clicXS.
 

Autor:tw

Więcej informacji:clicXS, Allegro

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas