Internet2014-10-28
0

Allegro promuje aplikację mobilną darmową dostawą dla klientów płacących kartami Visa

Ruszyła promocja aplikacji mobilnej Allegro obejmująca bezpłatną dostawę zamówienia (do 25 zł), o ile kupujący płaci za to kartą Visa. Ofertę wspiera kampania reklamowa w telewizji i internecie.

W ramach promocji każdy użytkownik aplikacji mobilnej Allegro, który dokona w niej dowolnych zakupów i zapłaci za nie kartą Visa, otrzyma kupon o wartości do 25 zł na pokrycie kosztów dostawy zamówienia. Przy koszcie dostawy przekraczającym tę kwotę uczestnik promocji płaci tylko za nadwyżkę. Akcja potrwa do 16 listopada, w tym czasie konkretny użytkownik może dokonać 20 promocyjnych zakupów.

- Poprzez promocję staramy się zachęcić internautów naszego serwisu do dokonywania zakupów z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Allegro i przekonać ich, że płatność kartą Visa z poziomu urządzenia mobilnego jest równie wygodna i szybka, jak w wypadku opłacania kartą transakcji online dokonywanej poprzez komputer lub laptop - tłumaczy Patryk Bukowiecki, szef działu mobilnego w Allegro.

Allegro swoją aplikację mobilną reklamowało intensywnie w letniej kampanii, której bohaterami były smartfony i tablety zachowujące się jak ludzie (zobacz szczegóły). W sierpniu br. serwis zanotował 79,8 mln krajowych odsłon mobilnych (według Megapanelu PBI/Gemius - więcej na ten temat).

 

To druga wspólna promocja Allegro i Visy w br. W ramach poprzedniej akcji, prowadzonej w marcu, prezentowano zalety płacenia kartami Visa za zakupy internetowe, a płacący w ten sposób użytkownicy Allegro zyskiwali 20 zł zniżki na kolejne zakupy w serwisie.

- Coraz więcej osób wykorzystuje swoje urządzenia mobilne do dokonywania zakupów w internecie - chcemy, by jak najwcześniej w ich świadomości zaczęło funkcjonować przekonanie, że kartą Visa mogą bezpiecznie zapłacić za zakupy online także tą drogą - komentuje Jakub Kiwior, dyrektor Visa Europe ds. rozwoju biznesu i marketingu w Europie Środkowo-Wschodniej.

Obecną promocję wspiera kampania reklamowa obejmująca przede wszystkim telewizję (30- i 15-sekundowe spoty m.in. w TVN, Polsacie, Polsat Sport, Polsat Film, SPI Filmbox, Comedy Central, SPI Kino Polska, Discovery Historia, National Geographic, TVN 24, TVN 24 Biznes i Świat, BBC Lifestyle, Discovery Channel, MTV Polska, AXN, Eska TV, Comedy Central Family, Animal Planet, TVN Style), internet (m.in. serwisy Grupy Allegro) oraz outdoor (ekrany bankomatowe).

Kreacją i produkcją reklam zajęły się agencje Bardzo i Tribal DDB, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann.

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas