Internet 2020-12-02
0

Allegro w promocji obniża o 10 zł cenę rocznego pakietu Smart!

W ramach promocji cena rocznego pakietu Allegro Smart! została obniżona z 49 do 39 zł. Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi, jak i obecni użytkownicy Allegro Smart!

Promocja z obniżoną o 10 zł ceną rocznego Allegro Smart! będzie obowiązywała do 24 grudnia.

- Koniec roku to czas, w którym zainteresowanie zakupami online znacznie rośnie, ponieważ szykujemy się do nowej pory roku oraz okresu świątecznego. Chcieliśmy trochę ułatwić te przygotowania naszym klientom, dlatego też postanowiliśmy zaoferować im możliwość skorzystania z Allegro Smart!, pakietu bezpłatnych dostaw i zwrotów, z 20-procentowym rabatem. Oznacza to, że mogą oni teraz uzyskać dostęp do Allegro Smart! za jedynie 3,25 zł miesięcznie - podkreśla Grzegorz Czapski, business development officer w Allegro.

- Uważamy, że to duża wartość dla konsumenta, ponieważ jednorazowa dostawa do punktów odbioru kosztuje zwykle prawie 3 razy więcej, a przesyłka kurierska nawet 4 razy więcej. Dotychczasowi posiadacze pakietu Smart! również mogą skorzystać z tej promocji i przedłużyć jego ważność o dodatkowe 12 miesięcy za niższą - dodaje.

100 mln ofert na Allegro z opcją Smart!

Użytkownicy Allegro Smart! mogą korzystać z darmowej dostawy zakupów od jednego sprzedawcy za minimum 40 zł przy wysyłce do paczkomatów i punktów odbioru oraz za minimum 100 zł (a minimum 40 zł w kategorii mody) przy dostawie kurierskiej w całej Polsce.

W listopadzie w ramach Allegro Smart! wprowadzono płatności za dostawy przy odbiorze przesyłki oraz dostawy do punktów odbioru  również w soboty. Allegro informuje, że obecnie już w 100 mln ofert na platformie udostępniono opcję Smart!

Natomiast na początku grudnia zmieni się cennik dla sprzedawców oferujących produkty w ramach programu Allegro Smart! Firmy korzystające z opcji nadawania przesyłek do Paczkomatu w Allegro Lokalnie będą dopłacać do nich od 1 do 1,99 zł.

W trzecim kwartale br. firma Allegro, do której oprócz Allegro.pl i Allegrolokalnie.pl należą Ceneo.pl i eBilet Polska, osiągnęła wzrost przychodów netto o 49,7 proc. do 928,7 mln zł i skorygowanego zysku EBITDA o 26,7 proc. do 408,5 mln zł.

Na platformie Allegro było 12,6 mln aktywnych kupujących. Koszty debiutu giełdowego i refinansowania zadłużenie spowodowały, że firma miała w zeszłym kwartale 131,7 mln zł straty netto.

Autor: tw

Więcej informacji: Allegro, Allegro Smart

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas