Internet2019-10-09
4

Babcia grająca z wnuczkiem w gry wideo promuje Allegro Smart! (wideo)

Bohaterami nowej kampanii reklamującej usługę Allegro Smart! są wnuczek i jego babcia grający wspólnie w gry wideo.

W spotach chłopak dzwoni do babci grającej z koleżanką w piłkarską grę wideo. Staruszka przekonuje go, żeby zamiast brać od niej pieniądze kupował taniej na Allegro w ramach Allegro Smart!.

Wnuczek opisuje na własnym przykładzie zalety tej usługi, m.in. darmowe zwroty oraz możliwość odbioru zakupów w wielu punktach. Podkreśla też dodatkowe promocje dla jej użytkowników, w tym Smart! Week. Natomiast babcia zachęca go, że skoro za różne usługi w internecie płaci kartą, może w taki sposób wykupić też Allegro Smart!.

 

To internetowa odsłona kampanii reklamowej pod hasłem „Znajdź to, co najważniejsze”, której bohaterem jest mężczyzna, który dzięki Allegro Smart! może robić wygodne zakupy internetowe, opiekując się swoim małym dzieckiem.

Allegro Smart! zostało wprowadzone jesienią ub.r., obejmuje płatne pakiety nielimitowanych dostaw produktów kupionych na Allegro: za 49 zł przez 12 miesięcy, za 39 zł przez 6 miesięcy, a za 8,99 zł przez miesiąc.

 

Za kreację reklam Allegro odpowiada agencja Ogilvy Poland, która w lipcu br. wygrała przetarg na obsługę platformy w tym zakresie. Poprzednio zajmowała się tym agencja Bardzo, która przygotowała m.in. cykl reklam pod hasłem „Czego szukasz?”.

Za planowanie i zakup mediów do działań reklamowych Allegro odpowiada dom mediowy Starcom.

W sierpniu br. przeglądarkowa wersja Allegro zanotowała 16,55 mln realnych użytkowników i 1,14 mld odsłon, a aplikacja mobilna - 3,61 mln użytkowników (według badania Gemius/PBI).

W ub.r. Allegro osiągnęło 1,75 mld zł przychodów, 621,5 mln zł zysku operacyjnego i 230,1 mln zł zysku netto.

Autor:tw

Więcej informacji:Allegro Smart, Allegro

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas