Internet2020-03-17
5

Allegro udostępnia przez miesiąc Allegro Smart! za darmo. "Pokryjemy koszty dostaw, nie liczymy na zysk"

Z opcji Allegro Smart! na platformie Allegro przez najbliższy miesiąc obecni i nowi użytkownicy będą mogli korzystać za darmo. Allegro chce w ten sposób zachęcić internautów do pozostania w domach ze względu na epidemię koronawirusa.

- Ze względu na obecną sytuację w kraju i apele o pozostanie w domach i unikanie dużych zgromadzeń, Allegro zdecydowało się wspierać tych, którzy stosują się do zaleceń a także rodziny, które chcą zrobić zakupy dla swoich najbliższych - uzasadni François Nuyts, prezes Allegro.

- W tym krytycznym okresie najbliższych kilku tygodni pokryjemy koszty dostaw. Akcja będzie finansowana przez Allegro i nie liczymy na zysk. Po upływie bezpłatnego okresu usługa wygaśnie automatycznie bez żadnych  opłat  dla użytkowników czy zachęt do jej  wykupienia. Wyłącznym celem inicjatywy jest wsparcie najbardziej potrzebujących - podkreśla.

Opcję darmowego miesiąca korzystania z Allegro Smart! można aktywować na stronie allegro.pl/smart/za-darmo albo przy kupowaniu produktów. Aktualni użytkownicy Allegro Smart! będą również korzystać z darmowych dostaw w tym okresie - ich subskrypcja zostanie automatycznie przedłużona o jeden miesiąc.

Program Allegro Smart! został wprowadzony w sierpniu 2018 roku. Obejmuje bezpłatną dostawę zakupów od jednego sprzedawcy za minimum 40 zł za wysyłkę do paczkomatów i punktów odbioru oraz od zł 100 zł za dostawę kurierską na terenie całego kraju (tę drugą opcję wprowadzono jesienią ub.r.).

Allegro Smart! jest dostępny w dwóch wersjach: rocznej za 49 zł i miesięcznej za 8,99 zł. W każdej z nich klienci mogą bezpłatnie testować usługę przez 30 dni. W każdym wariancie są bezpłatne nielimitowane dostawy, zarówno kurierem jak i do sieci 20 tys. punktów odbioru w placówkach Poczty Polskiej, na stacjach Orlen, w kioskach Ruch, w sklepach Żabka oraz w automatach paczkowych Biedronki i InPostu.

Według badania Gemius/PBI w grudniu ub.r. Allegro.pl zanotowało 17,43 mln realnych użytkowników i 1,38 mld odsłon, a aplikacja mobilna serwisu - 4,23 mln użytkowników.

Firma Allegro.pl w 2018 roku osiągnęła 1,75 mld zł przychodów, 621,5 mln zł zysku operacyjnego i 230,1 mln zł zysku netto.

Autor:tw

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas