Internet2012-07-06
2

Allegro uruchamia Lokalo.pl. Bilguun Ariunbaatar w reklamach (wideo)

Grupa Allegro udostępniła w wersji beta serwis Lokalo.pl umożliwiający wynajmowanie mieszkań i pokoi. Stronę wspiera kampania reklamowa z udziałem Bilguuna Ariunbaatara.

Na Lokalo.pl indywidualni użytkownicy będą mogli wynajmować na krótkie okresy mieszkania i pokoje. Serwis ruszył właśnie w wersji testowej, natomiast za tydzień zostaną w nim udostępnione opcje dokonania rezerwacji oraz opłaty za pobyt. Witryna zamierza poszerzać swoją ofertę noclegów, specjalizując się w ofertach krajowych, przy czym nie wyklucza możliwości pojawienia się w innych krajach Europy Środkowo-Wschodniej.

- Lokalo.pl to nasza odpowiedź na coraz wyraźniejszy trend poszukiwania przez internet noclegów w kraju. Choć w Europie znane są strony oparte na podobnym modelu biznesowym, brakuje obecnie serwisu rezerwacyjnego skupiającego duży wybór ofert prywatnych z Polski - mówi Wirtualnemedia.pl Radosław Dobrołęcki, dyrektor serwisu. - Z kolei od innych obecnych w sieci serwisów z ogłoszeniami turystycznymi i mieszkaniowymi będzie odróżniał nas bezpieczny system rezerwacji i płatności online. Korzystamy tutaj z doświadczenia Grupy Allegro i powiązanej z nią spółki PayU - dodaje.

Na Lokalo.pl oprócz mieszkań i pokoi będzie można znaleźć hostele, apartamenty czy ciekawe oferty agroturystyczne. Serwis będzie zrzeszał użytkowników, którzy szukają lokum bądź mogą je udostępnić. Każdy może w łatwy i szybki sposób wybrać preferowane miejsce oraz datę wyjazdu oraz skontaktować się z właścicielem w celu uzgodnienia szczegółów. Oferty znajdujące się w serwisie, jak również sami użytkownicy, będą podlegać systemowi ocen i rekomendacji, dzięki czemu każdy będzie mógł sprawdzić wiarygodność wynajmującego. Ponadto wynajmujący w największych miastach będą mogli skorzystać z bezpłatnej sesji fotograficznej, by móc lepiej zaprezentować swoje lokum.

Start Lokalo.pl wspiera kampania reklamowa z udziałem Bilguuna Ariunbaatara, znanego z programów telewizyjnych Szymona Majewskiego. Działania rozpoczęły się jeszcze w czerwcu, przy czym do tej pory miały charakter teaserowy i były prowadzone głównie w social media. Właściwy etap akcji rozpocznie się w połowie lipca. Kreację kampanii przygotowała agencja 180 heartbeats + Jung von Matt, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Autor:Tomasz Wojtas

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas